...plz help... i am trying to install splinter cell, but when complete...it tells me..."" graphic card not supported or drivers too old, install ones CD1 in the drivers directory""... what does this mean..? 1 thing more...on installing the game, tells me also that i dont have "pixel shader"..and " no D3DRS colourwrittenable support""... im lost plz help...is there a safe www. where i can download what i need??.. and if so... where is it..?.. thx for your time.. goood new year to you all
hi u have to download new drivers from official site of your video card, first u have to know what video card do u have ... if u have an ati video card go to www.ati.com and download appropriate driver, if u have nvidia geforce card, go to www.nvidia.com and download appropriate driver ...
btw there is the international forum of splinter cell where u can write in english, now u are in the italian forum of splinter cell ... bye
Questo messaggio è stato modificato. Ultima modifica da: Yemmi,
OT\piuttosto socio,visiona il materiale della discussione fantapolitica,sono curioso di sapere come la pensi su sta cosa...e poi...ci sono dettagli su SC essentials,il 4 e..il 5...
e come fai a saperle tutte,se per primo il presidente degli usa non lo sà!? ma a parte questo,ci sono molti elememto nuovi,e sopratutto,su AREA 51...il più grande vero mistero fantapolitico....
leggevo un sacco di riviste sugli ufo e roba varia, ho pure il video della autopsia all'alieno di roswell o_O ... cmq qui siamo ot, continuiamo nella discussione su ste robe
scusa stefan_agent!!.... ma io non sono AMERICANO!!... ragazzo!! questa parole fa molto malè a me!!...AMERICANO!? PERCHE?? chi lo detto?...ummm.... no lo so, io.... io vivo in italia, bello!! haha... cosà pensi adesso ragga?? haha... cmq... grazie x tua aiuto, con mio problemo prema, adesso e bene... sto gioccando.... ohh, i live in OLEGGIO, near NOVARA.... do you know where that is??....hehehe.. thx for you help...
Questo messaggio è stato modificato. Ultima modifica da: turko_75,
by the way... i am in-fact from WALES ,.. te-ca-pe, stefan??...haha!!...i live in italia 5 years now, ... minkia ru friddu oggi....lolhehehehajjajajaa... americano indeed...lol...
!!grazie ragga.... buon-di a te... chi vidiamo in detach below ok...